Termeni si conditii
1. Proprietatea website-ului
Website-ul de comert electronic cafemagia.ro “Site-ul” în cele ce urmează este proprietate a GOOD ECO SOLUTION PACKAGING SRL.
Datele de identificare si de contact ale GOOD ECO SOLUTION PACKAGING SRL sunt urmatoarele:
- GOOD ECO SOLUTION PACKAGING SRL
- Nr. Inregistrare Registrul Comertului: J23/4084/2022,
- Cod Unic de Inregistrare: RO 46350802
- Cont bancar RO48MIRO0000908110600101 Pro Credit Bank
- Adresa Punct de lucru si corespondenta: Bd. Timisoara nr. 90, incinta Comat Auto, sector 6, Bucuresti
- Telefon: 0732 32 32 32
- E-mail:contact@cafemagia.ro
2. Aplicabililtate
Prin termenii si conditiile de utilizare a Site-ului detaliate in cele ce urmeaza (“Termeni si conditii”) se stabilesc conditiile in care o persoana poate vizita, accesa si utiliza acest Site.
Accesarea si utilizarea acestui Site trebuie sa respecte conditiile si termenii descrisi mai jos. Accesand prezenta pagina si continuând vizualizarea acestui Site sunteti de acord in mod implicit si neconditionat cu Temenii și Condițiile, stabilinându-se astfel raporturi contractuale între dvs ca utilizator și GOOD ECO SOLUTION PACKAGING SRL ca și proprietar. In acest sens recomandam citirea cu atentie a acestor Termeni si conditii.
În cazul în care nu doriți ca Termenii si Conditiile sa va fie aplicabile, va rugam sa parasiti acum Site-ul.
Daca doriti sa incheiati cu GOOD ECO SOLUTION PACKAGING SRL. un contract la distanta, va rugam sa parcurgeti Termenii si Conditiile in intregime.
Daca doriti sa incheiati cu GOOD ECO SOLUTION PACKAGING SRL un contract la distanta prin mijloace electronice, va rugam sa descarcati prezentele Termeni si Conditii aici. Daca nu ati reusit descarcarea, va rugam sa ne solicitati livrarea gratuita a unei copii dupa Termeni si Conditii la domiciliul dvs.
GOOD ECO SOLUTION PACKAGING SRL poate oricând schimba conținutul Site-ului, structura, felul informațiilor furnizate, poate suspenda sau întrerupe furnizarea de informații, poate suspenda sau întrerupe funcționarea Site-ului, poate limita accesul la anumite informații, poate limita accesul anumitor IP-uri, și/sau poate aduce orice alt fel de modificari Site-ului, fără a fi nevoie ca o notificare prealabilă să fie adresată utilizatorului și fără a fi nevoie de acordul utilizatorului. Prin urmare, va rugam sa accesati Termeni si Conditii la fiecare utilizare a Site-ului.
Prezenta versiune a fost incarcata la data de 23/10/2017.
3. Protecția datelor personale și a vieții private
Prin completarea formularelor de comanda a produselor de pe Site, urmeaza sa dezvaluiti o serie de informatii persoanale, cum ar fi numele si prenumele, numar de telefon, adresa de livrare, codul numeric personal, adresa de email, datele dvs bancare, numarul cardului bancar, data expirarii cardului bancar, codul digital de securitate din 3 cifre.
Toate informatiile si datele personale pe care le dezvaluiti vor fi folosite cu scopul de a va imbunatati experienta de cumparare. Vom folosi aceste informatii si date personale in scop de facturare, incasarea pretului produsului pe care l-ati comandat, livrarea produsului la adresa pe care ne-ati indicat-o. Numarul de telefon este necesar pentru situatia in care livrarea nu va putea fi efectuata.
Prin plasarea comenzii pentru un anumit produs, va exprimati acordul neechivoc ca GOOD ECO SOLUTION PACKAGING SRL să acceseze datele dvs personale, sa le colecteze, sa le stocheze și sa le proceseze in scopul executarii obligatiilor contractuale. Datele dvs personale vor putea fi incluse în baza de date a GOOD ECO SOLUTION PACKAGING SRL - persoană juridică înregistrată în registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal, sub numarul 9857.
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, GOOD ECO SOLUTION PACKAGING SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizează utilizatorul despre utilizator. Scopul prelucrării datelor este „reclamă, marketing și publicitate” și “furnizare de bunuri si servicii”.
Utilizatorii sunt de acord ca GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. să transmită datele personale societăților de curierat si societatilor bancare cu care GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. are incheiate contracte de colaborare pentru facilitarea incasarii pretului bunului comandat si livrarea acestuia catre utilizator. In cazul in care solicitati plata online, sau plata in rate, sunteti de acord ca datele dumneavoastra sa fie comunicate si societatii partenere care va prelucra solicitarea dvs de plata, dupa caz, de credit. GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. nu este raspunzatoare de prelucrarea ulterioara a datelor de catre aceste persoane. Potrivit legii, aveti dreptul de acces, interventie si opozitie asupra datelor dvs personale, in conditiile legii 667/2001.
Conform dispozițiilor art. 20 alin.(1) din Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. aplica măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat, precum și împotriva oricărei alte forme de prelucrare ilegală.
Conform Legii 667/2001, utilizatorii au următoarele drepturi: dreptul de acces, dreptul de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați catre GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi utilizatorii trebuie să expedieze către GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. o cerere scrisă, datată și semnată, la sediul din București, Str Sergent Nutu Ion nr. 63, sector 5. De asemenea, utilizatorul are dreptul de a se adresa justiției.
Dacă unele date furnizate de utilizator către GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. sunt incorecte, utilizatorul se obligă să informeze imediat GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L..
GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. acorda o deosebita atentie protectiei datelor personale, dar va informam ca nu exista nicio metoda de transmitere prin Internet sau de stocare electronica care sa fie sigura 100%. Prin urmare, GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. nu garanteaza protectia absoluta a datelor private
Daca accesati Site-ul nostru, va informam ca GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. utilizeaza Google Analytics care ne ofera informatii despre localizarea geografica a utilizatorilor la momentul accesarii Site-ului.
De asemenea, va informam ca utilizam “cookies” pentru a intelege mai bine comportamentul dvs de consum si de a customiza Site-ul pentru nevoile dvs. Daca nu sunteti de acord, va rugam sa va setati brower-ul pentru a bloca “cookies”.
4. Selecția utilizatorilor
Persoanele fizice pot utiliza Site-ul numai dacă au împlinit vârsta de 18 ani.
Prin nepărăsirea imediată a Site-ului, utilizatorul garantează că a împlinit vârsta de 18 ani.
5. Drepturi de proprietate intelectuala
Site-ul prin intregul sau continut, precum si toate elementele componente: imagini, texte, logouri, elemente de grafica web, scripturi, programe de calculator, fotografii, inregistrari vizuale/audiovizuale, marci, denumiri si alte date sau materiale publicate, apartine SC GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L.L si include informatie protejata de legislatia proprietatii intelectuale (drepturi de autor și proprietate industriala) din Romania, indiferent daca acest lucru este mentionat sau nu in mod expres pe materialul publicat.
Marca “Cafemagia” este proprietatea exclusiva a GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. fiind inregistrata la OSIM sub nr. 090523/14.11.2007.
Reproducerea, distribuirea, comunicarea publica si orice alt tip de utilizare neautorizata a Site-ului si/sau a elementelor sale componente sau a informatiei afisate este interzisa si se pedepseste conform legii civile, contraventionale si penale.
Referintele la materiale, echipamente si informatie privata apartinand altor companii, pot fi utilizate doar cu aprobarea expresa a tuturor partilor implicate.
GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. administreaza acest site cu rol principal in comert electronic, dar si de a informa, de a fi in contact cu dumneavoastra. Puteti descarca informatii de pe acest site, dar numai pentru scop necomercial. Reproducerea, transmiterea, modificarea, reutilizarea, publicarea, raportarea, crearea de produse derivate, efectuarea de operațiuni de “frame” sau “mirror” sau utilizarea in orice mod a acestor informatii in scopuri publice sau comerciale, fara acordul scris al GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L.sau a partenerilor este strict interzise.
6. Concursurile
Utilizatorii care participa la concursurile organizate de GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. sunt obligați să respecte pe deplin acești Termeni și Condiții, precum și regulamentul impus fiecarui concurs.
Modificarea datelor personale în timpul desfășurării concursului, schimbarea de identitate, cedarea sau vânzarea premiilor către terți, deținerea de conturi multiple în vederea creșterii șanselor de câștig sunt interzise.
Orice încălcare a acestor Termeni sau a regulamentului duce la descalificarea concurentului, în unele cazuri la blocarea accesului participarii la concursurile viitoare.
7. Limitarea răspunderii
GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. depune eforturi pentru ca intreaga informatie disponibila pe Site sa fie corecta si actualizata. Cu toate acestea, uneori, informatia inclusa in acest site poate contine inadvertente tehnice sau erori de scriere. GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. nu-si asuma raspunderea pentru astfel de erori. GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. si partenerii sai asigura ca in cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost gresit introduse in bazele noastre de date se vor lua toate masurile necesare pentru a va informa ca comanda dvs a fost anulata.
8. Contractul de comercializare a produselor
Comandarea de produse dintre cele ofertate prin intermediul acestui site echivaleaza cu acceptarea de catre dumneavoastra ("Cumparatorul") a prezentelor clauze ale Contractului de comercializare a produselor. Daca Cumparatorul a acceptat oferta prin mijloace electronice, GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. va confirma imediat primirea comenzii, prin mijoace electronice. Cat timp Cumparatorul nu a primit de la GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. confirmarea primirii comenzii, Cumparatorul poate retrage comanda. Momentul la care Contractul intra in vigoare este momentul in care Cumparatorul a primit de la GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. apelul de confirmare telefonica a primirii comenzii Cumparatorului.
Cel tarziu odata cu livrarea, GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. va expedia Cumparatorului, in scris sau pe un suport durabil, urmatoarele informatii:
a) locul unde Cumparatorul poate trimite GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. obiectiunile/plangerile cu privire la produs;
b) conditiile si modalitatea in care Cumparatorul isi poate exercita dreptul de retragere si, daca este cazul, exceptiile de la dreptul de retragere;
c) informatii referitoare la conditiile de service post-contractual si garantii;
d) pretul incluzand toate taxele, costurile de livrare, metoda de plata si de livrare;
e) modalitatea de incetare a contractului daca are o durata mai mare de un an sau o durata nedeterminata;
f) Formularul standard pentru exercitarea dreptului de retragere.
A. Pretul
Pretul produselor achizionate este cel specificat in rubrica "Total comanda". In pretul produselor nu intra costurile expeditiei si tariful perceput de casa de expeditie. Prin alegerea acestor metode de livrare si plata va obligati ca, odata cu plata pretului produselor sau cel tarziu la momentul expedierii produselor, sa achitati si aceste costuri. Neindeplinirea acestei obligatii de catre Cumparator da dreptul GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. sa anuleze comanda dumneavoastra, fara nicio notificare. Preturile afisate pe situl cafemagia.ro includ TVA, inclusiv Taxa Verde electrocasnice.
Conform Art. 1665 din Codul Civil cu privire la pretul fictiv si pretul derizoriu:
a. Vanzarea este anulabila atunci cand pretul este stabilit fara intentia de a fi platit.
b. De asemenea, daca prin lege nu se prevede altfel, vanzarea este anulabila cand pretul este intr-atat de disproportionat fata de valoarea bunului, incat este evident ca partile nu au dorit sa consimta la o vanzare.
Exista posibilitatea ca uneori preturile afisate la unele produse sa fie gresite din cauza unor erori de sistem. In acest caz, cafemagia.ro nu este obligat sa onoreze comenzile cu pret derizoriu. In cazul in care pretul real este mai mic decat pretul publicat pe site, iar dvs. ati achitat mai mult, diferenta de pret va va fi returnata in termeni legali.
Imaginile produselor sunt cu titlu informativ, astfel încât pot exista diferente între poza și realitate
B. Vanzarea produselor
In cazul in care ati ales modalitatatea de plata la livrare, contractul de vanzare-cumparare intre Cumparator si GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. se considera incheiat la momentul livrarii produselor si platii contravalorii acestora.
In ceea ce priveste plasarea comenzilor pentru produsele care nu sunt in stoc, va asiguram ca vom depune toate eforturile pentru a va oferi posibilitatea preluarii comenzilor dumneavoastra, cu specificatia clara ca pot exista anumite modificari de conditii comerciale cauzate de factori externi activitatii noastre normale. In acest caz se va pastra o relatia direct cu dumneavoastra prin agentii nostrii dedicati, iar pentru fiecare pas din derularea acestui proces de achizitie la comanda vi se va solicita acordul in vederea acceptarii fiecaror noi termeni si conditii.
C. Termene de livrare
In conditii normale termenul de livrare al produselor cumparate prin intermediul magazinului online cafemagia.ro se incadreaza intre 1 zi si 4 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii. In cazul in care exista exceptii de la aceasta regula, veti fi instiintat de indata prin intermediul unei convorbiri telefonice generate de operatorii nostrii, sau prin intermediul emailul de confirmare referitor la termenul de livrare. Daca ne vom gasi in situatia de nu reusi sa intram in contact cu dumneavoastra se va apela la metoda transmiterii informatiei prin intermediul emailului personalizat conform informatiilor furnizate in momentul lansari comenzii, asteptandu-se acceptul dumneavoastra corespunzator termenului de livrare. In cazul in care ati optat pentru plata prin virament bancar, GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. se obliga sa livreze produsele comandate dupa data la care s-a efectuat creditarea contului nostru bancar cu pretul produselor. In cazul neindeplinirii acestei obligatii, GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. va returna pretul in maximum 3 zile lucratoare in contul bancar din care aceasta a fost ordonat, cu exceptia cazului in care dumneavoastra ati fost de acord cu prelungirea termenului de livrare, acord ce va fi comunicat prin fax sau e-mail. Pentru produsele care sunt LA COMANDA, tinand cont si de recomandarile oferite prin intermediul site-ul, termenul de livrare va fi extins in conformitate cu posibilitatile furnizorilor de a asigura comenzile respective.
Locul livrarii este adresa indicată de dvs in comanda.
Riscul pierderii/deteliorarii bunului este la GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. pana la momentul livrarii, cand se transfera la cumparator.
Daca livrarea nu are loc in termenul convenit, cumparatorul are dreptul de a rezilia contractul, cu obligatia GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. de a restituit sumele primite in avans.
D. Taxe transport
GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. suporta cheltuielile de transport, atat pentru livrarile in tara, cat si pentru Bucuresti, in anumite conditii ce sunt specificate in detaliu astfel: Clientii nostri se bucura de Transport Gratuit, daca valoarea comenzii minim recomandate este de 290 atat pentru București cât și pentru restul tarii. Taxele de transport se pot se factura separat de catre casa de expeditie sau pot fi incluse in factura pentru produsul comandat. In situatia comenzilor sub valoarea minim recomandata, pretul transportului pentrul intregul teritoriul tarii este 24,00 lei, cost care se va regasi in factura emisa de Cafemagia. In cazul expeditiilor cu plata in numerar ramburs se aplica o Taxa aditionala ramburs in valoare de 5 lei tva inclus.
F. Garantie
GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. garanteaza Cumparatorului ca produsul livrat corespunde cu produsul inclus in ofertele de prezentare de pe Site si care a fost comandat.
Produsele electrice conform legii vor fi insotite in momentul vanzarii de catre certificate de garantie puse la dispozitie de catre furnizorii magazinului online cafemagia.ro. Garantia pentru defectiuni de manopera si piese componente va fi in conformitate cu certificatul de garantie aferent produsului.
H. Exercitarea dreptului consumatorului de a se retragere din contract. Returnarea produselor
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare aferente livrarii solicitate (alta decat livrarea standard) si costurile directe legate de returnarea produselor.
Pe durata termenului de reflectie de 14 zile, consumatorul va manevra produsul si ambalajul cu grija unui bun proprietar. Consumatorul are dreptul sa despacheteze produsul si sa-l testeze doar cat sa-i permita sa stabileasca natura, calitatile si functionarea acestuia conform informatiilor din oferta de prezentare a produsului de pe Site, tot asa cum l-ar fi putut testa intr-un magazin fizic. In acest sens la receptia produsului se va intruni o comisie de receptie - predare in vederea constatarii starii fizice a aparatului.
Consumatorul care doreste sa se retraga din Contract va notifica GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. despre dorinta sa de a se retrage, intr-un mod care sa nu lase loc dubiului, expediind formularul standard de retragere în interiorul celor 14 zile de reflectie. Formularul standard de retragere poate fi descarat aici. Formularul standard de retragere semnat de Consumator va fi expediat catre GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. prin posta sau email, inainte de expirarea termenului de reflectie. Daca GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. a facut posibil ca notificarea de retragere sa fie adresata prin mijloace electronice, atunci va confirma imediat consumatorului primirea acesteia.
GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. poate solicita Consumatorului informatii privind motivul retragerii, dar nu-l poate obliga sa ofere explicatii.
Produsul va fi returnat de Consumator in cel mult 14 zile de la exercitarea dreptului de retragere.
In cazul in care Cumparatorul a achizitionat mai multe produse de acelasi fel si urmeaza sa le returneze pe toate, proba de testare efectuata de catre Cumparator se face doar asupra unui produs, celalalte ramanand sigilate.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile,si cu documentele care l-au insotit).In vederea returnarii, produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc, vor fi receptionate de catre o comisie de constatare care va inregistra in procesul de predare receptie starea fizica a aparatului. In cazul in care apar cheltuieli de aducere a aparatului la starea initiala de vanzare, acestea se vor deconta din valoarea prevazuta a se returna catre consumatorul respectiv. Altfel spus se va scadea contravaloarea uzurii, care depaseste uzura normala- determinata de incercarea produsului. După înregistrarea cererii de retur, vom trimite curierul nostru să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi. Costul de transport pentru retur este 24 Ron.
Rambursarea sumei achitate:
Vanzatorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, in maximum 14 (paisprezece) zile de la data receptionarii produsului de catre GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L., in urma deciziei de retragere din contract a Consumatorului.
GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L.
GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut, in cazul in care GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
- furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
- furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;
- contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica in conformitate cu OUG 34/2014 art. 16.
9. Dispozitii speciale pentru Vanzarea produselor profesionale
Vanzarea produselor profesionale destinate segmentului HORECA sau a aparatelor tip Vending se supun unor reguli speciale in cadrul site-ul cafemagia.ro, si anume
- Initializarea comenzilor spre procesare sa va face numai in urma achitarii unui avans de 30% din valoarea totala a comenzii.
- Trebuie sa va informam ca indiferent de destinatia aleasa de catre dumneavoastra pentru produsele profesionale tip HORECA sau pentru aparatele tip Vending, tipul de relatie contractuala va fi definitivata ca o relatie intre doua persoane juridice, astfel incat vanzarea catre dumneavoastra se va concretiza obligatoriu doar pe baza facturarii companiei/persoanei juridice al carei reprezentant sunteti. Aceasta presupune ca dumneavoastra ca si client indepliniti conditiile desfasurarii de activitatii comerciale specifice industriei din lumea cafelei.
- Termenul de garantie pentru aceste produse din sfera profesionala este in general de 12 luni. Dar exista situatia particulara in care producatorul unui anumit aparat de cafea recomanda sa fie luat in considerare un numar maxim de bauturi recomandate in vederea bunei functionari a aparatului, in conditiile beneficierii serviciul garantie. Pentru mai multe informatii referitor la componentele serviciului garantie Aparate Profesionale apelati specialistii nostri pentru a receptiona informatiile corespunzatoare.
10. Plangeri
Plangerile privind defectele produselor livrate vor fi adresate GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. pe adresa contact@cafemagia.ro , urmand a fi solutionate pe baza procedurilor interne, cu respectarea legislatiei in vigoare, intr-un termen de cel mult 14 de zile de la data primirii plangerii.
11. Litigii
Eventualele litigii apărute între GOOD ECO SOLUTION PACKAGING S.R.L. și utilizatori se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibil, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești din București.