Cum se plasează o comandă
Cafemagia.ro este soluția ideală pentru dumneavoastră, dacă doriți să primiți în cel mai scurt timp produsele achiziționate, evitând astfel consumul inutil de efort, timp și bani, dezavantaje prezente în comerțul tradițional. Magazinul Cafemagia reprezintă o modalitate lejeră de căutare, de informare și de achiziționare a aparatelor de cafea, cât și a produselor conexe.
1. Preluarea comenzii
Cafemagia vă pune la dispoziție două variante simple de comandă
Comanda telefonică
Sunați la numărul de telefon 0732 32 32 32 ce apare afișat pe pagina de introducere sau chiar în interiorul paginii de informații dedicat produsului. Operatorii noștri vă vor prelua comanda imediat.
Program comenzi telefonice:
Luni-Vineri: 09.00-17.00
Comanda online
Îndată ce ați găsit un produs pe care doriți să-l achiziționați accesați cosul de produse prin intermediul butonului "adaugă în coș". În caseta dedicată coșului de produs veți avea opțiuni care vă vor permite să modificați, să anulați comanda inițială, precum și să trimiteți comanda finală către serverul dedicat magazinului nostru online, spre procesare.
Ultimul pas spre definitivarea opțiunilor dumneavoastră va fi înregistrarea în cadrul unui formular a datelor necesare pentru efectuarea livrării. Accesul la acest formular se realizează în urma apăsarii butonului "trimiteți comanda" din cadrul coșului de produse.
2. Confirmarea comenzii
În cel mai scurt timp de la înregistrarea comenzii, unul din operatorii noștri vă va contacta pentru a vă comunica timpul de livrare și a verifica adresa de livrare si comanda lansată în cadrul magazinului Cafemagia.
3. De ce e profitabil să am un cont deschis la cafemagia.ro?
Vă recomadam crearea unui cont în cadrul magazinului Cafemagia. Acest cont vă va permite:
- să aflați care sunt produsele ce beneficiază de prețuri reduse și cadouri speciale
- să nu mai fiți nevoit să introduceți datele personale la comenzile viitoare, acestea fiind presetate automat
- să primiți informații utile din lumea cafelei, prin newsletterul Cafemagia
4. Conditii de livrare
Livrarea comenzii se va realiza prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier, Sameday si DPD, sau prin agentii noștri dedicați, la adresa indicată de dumneavoastră în formularul de comandă. Telefonul de confirmare a comenzii vă va permite specificarea intervalului orar în care doriți să primiți produsele comandate.
Timpul estimat de livrare a produselor aflate în stoc este de 1-4 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii ferme. Atât noi cât și curierul agreat dorim să vă asigurăm de promptitudinea cu care vom efectua livrarea.
Taxe transport
Suportăm cheltuielile de transport, atât pentru livrările în țară, cât și pentru București, în anumite condiții ce sunt specificate în detaliu astfel:
Clienții noștri se bucură de Transport Gratuit, dacă valoarea comenzii minim recomandate este de 290 atât pentru București cât și pentru restul țării. Taxele de transport se pot se factura separat de către casa de expediție sau pot fi incluse în factura pentru produsul comandat.
În situația comenzilor sub valoarea minim recomandată, prețul transportului pentrul întreg teritoriul țării este 24,00 lei, cost care se va regăsi în factura emisă de Cafemagia.
Termenul de livrare este de 1-4 zile de la confirmarea operatorilor noștri a disponibilității în stoc a produsului comandat. În cazul în care există excepții de la această regulă, veți fi înștiintat de îndată prin intermediul unei convorbiri telefonice generate de operatorii noștri sau prin intermediul unui email de confirmare privitor la "termenul de livrare". Dacă ne vom găsi în situația de a nu reuși să intrăm in contact cu dumneavoastră se va apela la metoda transmiterii informației prin intermediul e-mailului, așteptându-se acceptul dumneavoastră corespunzator termenului de livrare.
În cazul plății în avans prin virament bancar, termenul de livrare se masoară din momentul intrării întregii sume in contul Cafemagia. În cazul în care clientul nu poate fi găsit la data și ora stabilite pentru livrare, Cafemagia va păstra bunurile comandate timp de cinci zile lucrătoare, interval în care vom incerca să te contactăm din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici de aceasta dată clientul nu poate fi gasit, comanda va fi anulată.
5. Modalitati de plată
Plata produselor solicitate prin comandă de către dumneavoastră se poate realiza prin:
- Numerar, la livrare. Plata se va efectua către curier, și va include Taxa de Ramburs.
- Virament bancar, prin Ordin de plată în contul RO48MIRO0000908110600101 Banca Pro Credit Bank
- Plata Online prin intermediul Cardului bancar
- Plata prin cardurile de credit, aferente programelor: Card Avantaj, BRD Finance, Alpha Bank în 3 rate, singurele excepții apărând în situatiile: Start BT disponibil în 4 rate, și Bonus Garanti, caz în care beneficiati de 6 rate
- Plata cu cardul la magazinul nostru (prin POS bancar);