Conditii legate de comercializarea produselor

Comandarea de produse prin intermediul acestui site echivaleaza cu acceptarea de catre dumneavoastra ("Cumparatorul") a prezentelor Conditii.

 A. Pretul

Pretul produselor achizionate este cel specificat in rubrica "Total comanda". In pretul produselor nu intra costurile expeditiei si tariful perceput de casa de expeditie pentru plata ramburs. Prin alegerea acestor metode de livrare si plata va obligati ca, odata cu plata pretului produselor sau cel tarziu la momentul livrarii produselor, sa achitati si aceste costuri. Neindeplinirea acestei obligatii de catre Cumparator da dreptul SC Netclient SRL sa anuleze comanda dumneavoastra, fara nicio notificare. Preturile afisate pe situl cafemagia.ro includ TVA, iar Taxa Verde e calculate si afisata separat. Comanda minima recomandata este de 150 lei. SC Netclient SRL isi rezerva dreptul de a nu onora comenzile care sunt sub aceasta valoare.

 B. Vanzarea produselor

In cazul in care ati ales modalitatatea de plata la livrare, contractul de vanzare-cumparare intre Cumparator si SC Netclient SRL se considera incheiat la momentul livrarii produselor si platii contravalorii acestora.

In ceea ce priveste plasarea comenzilor pentru produsele care nu sunt in stoc, va asiguram ca vom depune toate eforturile pentru a va oferi posibilitatea preluarii comenzilor dumneavoastra, cu specificatia clara ca pot exista anumite modificari de conditii comerciale cauzate de factori externi activitatii noastre normale. In acest caz se va pastra o relatia direct cu dumneavoastra prin agentii nostrii dedicati, iar pentru fiecare pas din derularea acestui proces de achizitie la comanda vi se va solicita acordul in vederea acceptarii fiecaror noi termeni si conditii.

 C. Termene de livrare

In conditii normale termenul de livrare al produselor cumparate prin intermediul magazinului online cafemagia.ro se incadreaza intre 1 zi si 3 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii.  In cazul in care exista exceptii de la aceasta regula, veti fi instiintat de indata prin intermediul unei convorbiri telefonice generate de operatorii nostrii. Daca ne vom gasi in situatia de nu reusi sa intram in contact cu dumneavoastra se va apela la metoda transmiterii informatiei prin intermediul emailului, asteptandu-se acceptul dumneavoastra corespunzator termenului de livrare. In cazul in care ati optat pentru plata prin virament bancar, SC Netclient SRL se obliga sa livreze produsele comandate dupa data la care s-a efectuat creditarea contului nostru bancar cu pretul produselor. In cazul neindeplinirii acestei obligatii, SC Netclient SRL va returna pretul in maximum 3 zile lucratoare in contul bancar din care aceasta a fost ordonat, cu exceptia cazului in care dumneavoastra ati fost de acord cu prelungirea termenului de livrare, acord ce va fi comunicat prin fax sau e-mail. Pentru produsele care sunt LA COMANDA, tinand cont si de recomandarile oferite prin intermediul site-ul, termenul de livrare va fi extins in conformitate cu posibilitatile furnizorilor de a asigura comenzile respective.

Locul livrarii este adresa indicată de dvs in comanda.

Riscul pierderii/deteliorarii bunului este la NETCLIENT S.R.L pana la momentul livrarii, cand se transfera la cumparator.

Daca livrarea nu are loc in termenul convenit, cumparatorul are dreptul de a rezilia contractul, cu obligatia NETCLIENT S.R.L de a restituit sumele primite in avans.

 

D. Taxe transport si ramburs

SC Netclient SRL suporta cheltuielile de transport, atat pentru livrarile in tara, cat si pentru Bucuresti, in anumite conditii ce sunt specificate in detaliu astfel: Clientii nostri se bucura de Transport Gratuit, daca valoarea comenzii minim recomandate pentru Bucuresti este de 150 Ron, sau in cazul in care vorbim de livrari in tara, daca valoare comenzii minim recomandate este de 300 Ron. In celelalte cazuri, Cumparatorul va suporta cheltuielile pentru transport. Acestea se pot se factura separat de catre casa de expeditie sau pot fi incluse in factura pentru produsul comandat. In situatia comenzilor sub valoarea minim recomandata, pretul transportului este de 15.00 Ron, cost care se va regasi in factura emisa de Cafemagia.

 F. Garantie

NETCLIENT S.R.L garanteaza Cumparatorului ca produsul livrat corespunde cu produsul inclus in ofertele de prezentare de pe Site si care a fost comandat.

Produsele electrice conform legii vor fi insotite in momentul vanzarii de catre certificate de garantie puse la dispozitie de catre furnizorii magazinului online cafemagia.ro. Garantia pentru defectiuni de manopera si piese componente va fi in conformitate cu certificatul de garantie aferent produsului.

 H. Exercitarea dreptului consumatorului de a se retragere din contract. Returnarea produselor

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare aferente livrarii solicitate (alta decat livrarea standard) si costurile directe legate de returnarea produselor.

Pe durata termenului de reflectie de 14 zile, consumatorul va manevra produsul si ambalajul cu grija unui bun proprietar. Consumatorul are dreptul sa despacheteze produsul si sa-l testeze doar cat sa-i permita sa stabileasca natura, calitatile si functionarea acestuia conform informatiilor din oferta de prezentare a produsului de pe Site, tot asa cum l-ar fi putut testa intr-un magazin fizic. In acest sens la receptia produsului se va intruni o comisie de receptie - predare in vederea constatarii starii fizice a aparatului.

Consumatorul care doreste sa se retraga din Contract va notifica NETCLIENT S.R.L despre dorinta sa de a se retrage, intr-un mod care sa nu lase loc dubiului, expediind formularul standard de retragere în interiorul celor 14 zile de reflectie. Formularul standard de retragere poate fi descarat aiciFormularul standard de retragere semnat de Consumator va fi expediat catre NETCLIENT S.R.L prin posta sau email, inainte de expirarea termenului de reflectie. Daca NETCLIENT S.R.L a facut posibil ca notificarea de retragere sa fie adresata prin mijloace electronice, atunci va confirma imediat consumatorului primirea acesteia.

 NETCLIENT S.R.L poate solicita Consumatorului informatii privind motivul retragerii, dar nu-l poate obliga sa ofere explicatii.

Produsul va fi returnat de Consumator in cel mult 14 zile de la exercitarea dreptului de retragere.

In cazul in care Cumparatorul a achizitionat mai multe produse de acelasi fel si urmeaza sa le returneze pe toate, proba de testare efectuata de catre Cumparator se face doar asupra unui produs, celalalte ramanand sigilate.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile,si cu documentele care l-au insotit).In vederea returnarii, produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc, vor fi receptionate de catre o comisie de constatare care va inregistra in procesul de predare receptie starea fizica a aparatului. In cazul in care apar cheltuieli de aducere a aparatului la starea initiala de vanzare, acestea se vor deconta din valoarea prevazuta a se returna catre consumatorul respectiv. Altfel spus se va scadea contravaloarea uzurii, care depaseste uzura normala- determinata de incercarea produsului. După înregistrarea cererii de retur, vom trimite curierul nostru să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi. Costul de transport pentru retur este 15 Ron.

Rambursarea sumei achitate:

Vanzatorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, in maximum 14 (paisprezece) zile de la data receptionarii  produsului de catre Netclient SRL, in urma deciziei de retragere din contract a Consumatorului.

Netclient Srl nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Netclient Srl.

Netclient Srl va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut, in cazul in care Netclient SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

-  contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

-  furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

-  furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

-  furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

-  furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;

-  furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

-  furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;

-  contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere.

Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

-  furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

-  furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

-  furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica in conformitate cu OUG 34/2014 art. 16.

 9. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

www.anpc.ro

 10. Dispozitii speciale pentru Vanzarea produselor profesionale

 Vanzarea produselor profesionale destinate segmentului HORECA sau a aparatelor tip Vending se supun unor reguli speciale in cadrul site-ul Cafemagia.ro, si anume

- Initializarea comenzilor spre procesare sa va face numai in urma achitarii unui avans de 30% din valoarea totala a comenzii.

- Trebuie sa va informam ca indiferent de destinatia aleasa de catre dumneavoastra pentru produsele profesionale tip HORECA sau pentru aparatele tip Vending, tipul de relatie contractuala va fi definitivata ca o relatie intre doua persoane juridice, astfel incat vanzarea catre dumneavoastra se va concretiza obligatoriu doar pe baza facturarii companiei/persoanei juridice al carei reprezentant sunteti. Aceasta presupune ca dumneavoastra ca si client indepliniti conditiile desfasurarii de activitatii comerciale specifice industriei din lumea cafelei.

-Termenul de garantie pentru aceste produse din sfera profesionala este de 12 luni.

 

11. Plangeri Plangerile privind defectele produselor livrate vor fi adresate NETCLIENT S.R.L pe adresa [email protected] , urmand a fi solutionate pe baza procedurilor interne, cu respectarea legislatiei in vigoare, intr-un termen de cel mult 14 de zile de la data primirii plangerii.

 

12. Litigii Eventualele litigii apărute între NETCLIENT S.R.L și utilizatori se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibil, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești din București.

 

 In vederea desfasurarii relatiilor intre Cumparator si NETCLIENT S.R.L. este necesara parcurgerea informatiilor din Termeni si Conditii

Logo Mic
© SC Netclient SRL ©2016

Operator de date cu caracter personal cu nr. 9857 emis de ANSPDCP

Comunitate

Universul cafelei

Contactează-ne

Contact